Cayenne на ток ще се случи, въпреки че Porsche реши да насочи отново вниманието си към ДВГ. До края на годината очакваме да видим първия електрически Cayenne, а подгряващата кампания за дебюта му влиза във финалната си фаза с разкриване на интериора на автомобила. И с това започват изненадите, макар вероятно те няма да се приемат радушно от всички фенове на марката.
Причината е, че целият интериор е доминиран от „най-голямата дисплейна площ“. Да, в Китай този тренд е изключително популярен, дори е издигнат в култ, но Porsche продава все по-трудно там, затова акцентът би следвало да е към старите пазари, а именно Европа и САЩ. А на Стария континент, както вече би следвало от компанията да са получили достатъчно обратна връзка, клиентите по-скоро си падат по old school задвижването и оборудването.
Въпреки това, новото Porsche ще пее ода за дисплеите. Започва се с 14,25-инчовото приборно табло и опционалният 14,9-инчов екран за пътника, които обграждат така наречения „Flow Display“. Този извит 12,25-инчов OLED дисплей се простира надолу по централната конзола и помещава повечето от контролите за климата. Остават няколко физически превключвателя, макар и много по-малко, отколкото в настоящия Cayenne с ДВГ.

Porsche
За разлика от Taycan, с отделните си централни екрани, Cayenne Electric ги обединява в едно цяло, създавайки впечатление за огромен сгъваем телефон. Пред широкия дисплей е разположена поставка за ръце, което би трябвало да улесни използването както на долната част на екрана, така и на съседните превключватели. Централният вентилационен отвор е преместен в горната част на арматурното табло.
Тук трябва да добавим и head-up дисплея с добавена реалност и ефективен дисплей размер от 87 инча, проектиращ стрелките за воденето на водача по навигация в зрителното му поле.
Режимите на настроение (Mood Modes) съчетават светлина, температура, звук и функциите на седалките, за да създадат различни отличителни атмосфери – независимо дали за да подпомогнат релаксацията и концентрацията или за да подобрят допълнително шофирането.
Porsche ще предложи и най-големия си панорамен стъклен покрив, разделен на девет сегмента, които могат индивидуално да превключват от непрозрачност към прозрачност с натискане на бутон. За разлика от повечето стъклени покриви, този все още се отваря отпред, като конвенционален люк. Два допълнителни полупрозрачни режима – „Полупрозрачен“ и „Удебелен“ – осигуряват съответно 40 и 60 процента непрозрачност. Всички това става благодарение на чрез електрически контролирано течнокристално фолио.